SA JAG FRÄSCH?

Hej allesammans! Nu är jag hemma igen. Jag & Zacke kom hem till mig vid lunch ungefär och sedan kraschade vi i sängen och sov nån timme innan vi packade ur bilen och nu har Zacke precis börjat rulla hem mot sig. Vi har haft det jättebra men som vi sa så har vi båda fått nog av social interagering med andra människor på ett bra tag framöver, haha.
 
Det var skönt att åka därifrån, särskilt eftersom att vi upplevde dass & liknande riktigt snuskiga denhär gången. Behövdes många fler än det var & bättre underhåll. Innan jag åkte tror jag att jag skrev att det var en fräsch festival? Tar tillbaka det, haha. Upplevde det inte alls så denhär gången. Men annars är det ett toppenställe! Mycket bra stämning där. 
 
Jag är verkligen SÅ trött nu. Helt förbi. Ska ta det extremt lugnt resten utav dagen. Ska bli så skönt att vara ren & ha det tyst omkring sig, planera den kommande veckan (berättar mer imorgon) och bara chilla. Hoppas att ni har haft en riktigt bra helg. Imorgon går bloggen & livet tillbaka till det normala så glöm inte att kika in här!
 

Kommentera här: