THROWBACK THURSDAY - Ihopsläpp

Ni kanske tycker att det är tråkigt med dessa throwbacks med en massa bilder...Men dessa bilder är iallafall från oktober 2010 och när vi släppte ihop Lexie med Lucky & Eolus. Lucky var en ponny jag hade då och Eolus är samma Eolus som fortfarade går i hagen idag med Palle & Ida-Holly. Jag hade ridit Lexie regelbundet hos hennes ägare sedan 2009, 2010 fick jag hem henne och hade henne som min egen tills dess att hon såldes 2012. 
 
Vackra Lucky. Irländsk import och den mest begåvade häst jag ridit. 
 
Kan vara den fulaste bilden jag har på Eolus, haha. 
 
Eolus var redan här till åren men fortfarande "ung" & stark i kropp och knopp.
 
 

Kommentarer:


S:

Fina bilder, vore kul att läsa mer om denna Lucky! :D

skriven


Anonym:

😂😂 kan inget annat än hålla med om bilden på Eolus..

skriven


Anonym:

😂😂 kan inget annat än hålla med om bilden på Eolus..

skriven


Kommentera här: