10 UTKAST

Bloggandet har gått lite ojämnt det senaste. Vilket beror på hur mycket tid eller material jag har att blogga om. Men jag har hela 10 inlägg i utkast. Inlägg som jag jobbar på och som ska publiceras så småningom. Har suttit och skrivit lite på dem nu i kväll. Tända ljus, kaffe och ett tangentbord, det är ganska mysigt. 
 
Idag bockade jag av dagens vikariebokning + städjobb. Idag dök det även upp tre nya jobb-bokningar för imorgon, fredag & måndag, gött! Efter jobbet imorgon har jag dessutom planerat in ett ridpass på Noppe under den sena eftermiddagen/tidiga kvällen. Känns skönt att få till två ridpass på honom denna vecka också, det ger mycket om jag kan komma just två dagar på en vecka än om det bara blir en gång. 
 
Palle fick vila idag, och kommer att få vila även imorgon & fredag. Men på lördag planerar jag att rida igen. Så imorgon blir det jobb + Noppe. På fredag jobb, julklappsshopping med mamma och sedan ska jag åka till Z i Jönköping. Sedan åker Z med mig hem på lördagen, passar bra. Han hade någon aktivitet här och jag kan passa på att rida när det finns tid och lite ljus. Alltid härligt, haha! 
 

Kommentera här: