LÖRDAG

God dag! Ca 09.00 rullade jag & Z hemåt från Jönköping. Lämnade av honom här i stan eftersom att han skulle iväg på en grej och sedan åkte jag hem till mig. Började med att städa mitt rum innan jag klädde på mig och gick ut för att rida ut en sväng på Palle. Det var precis så att det gick att rida. Har inga snösulor eller broddar på än men det kommer förmodligen snart. Är knappt ingen snö här men tillräckligt för att det ska bli klampar/styltor. Så det blev bara en lugn sväng som det blivit den senaste tiden. 
 
När jag kom in igen blev det lite fika framför datorn. Och det är ungefär där jag är nu. Har inget särskilt planerat för resten utav dagen mer än att umgås med Z & familjen. Imorgon blir det pepparkaksbak hos mormor & morfar tillsammans med min mosters familj. Kul! 
 
Redo för en sväng!
 
Här gick det att trava lite. Som ni ser var Cassie med, och även Bessie såklart.
 
Ida-Holly får stå inne medans vi är ute & rider men när vi kom tillbaka fick de båda gå ut igen.
 
😍

Kommentera här: