EN VANLIG KVÄLL I LÄGENHETEN

När jag kom till Jkpg idag efter visst möda & besvär på grund utav olyckor längs vägen så följde jag med Zacke till JC där han skulle köpa nya jeans. Till min stora förtjusning behövde jag inte stå och stånka & skrapa med foten särskilt länge utanför provhytten utan han hittade snabbt vad han behövde. Sedan åkte vi hem och lagade mat, quinoa-sallad med kyckling blev det idag. Supergott! Vi brukar aldrig sitta vid köksbordet utan brukar ta barstolarna till bord & sitta framför datorn som blir vår TV🙈 
 
Nu var vi precis plockat iordning lite och tänkte gå ut på en liten promenad men när vi kommer hem gissar jag på att vi snart kommer att börja "tjaffsa" om vad vi ska titta på härnäst, haha. Jag gillar lite mörka eller deprimerande dokumentärer som Zacke brukar säga, han brukar föredra att titta på lättsamma & humoristiska saker. Vi får se vad det blir i kväll😉 Med andra ord så ska vi sedan fortsätta att dega i soffan. Hörs imorgon igen fina ni!
 

Kommentera här: