MIN TISDAG

Igår eftermiddag åkte jag till Zacke som jag skrev igår. Vi gjorde inget särskilt mer än att handla och kolla på Bones. Vi har nog inte kollat på Bones på ca 1 år men nu har äntligen sista säsongen kommit till Netflix så nu kan vi se klart det. Tolfte och sista säsongen! 
 
Zacke var fortfarande ganska sjuk och blev hemma från jobbet idag också så vi tog en sovmorgon och åt lugnt frukost. Sedan rullade jag hemåt vid 11-tiden.
 
Åt lunch när jag kom hem och så red jag Ida-Holly & Palle samt gjorde stallet. Båda hästarna gick bra! Inte det bästa underlaget men det gick, annars var vädret jättefint idag. 
 
Efter det rullade jag in mot stan för att hämta ut ett paket (chai-latte haha) och mina chaps hos skomakaren. Blev en vända i matbutiken också. När jag kom hem åt jag middag och nu sitter jag framför TV:n & bloggar med min älskade chai-latte. Ska ta det lugnt resten utav dagen, hoppas att ni har haft en bra dag & mår bra! 
Ida-Holly idag!

Kommentera här: