ONSDAG KVÄLL

Gokväll! Hoppas att ni har haft en bra onsdag, det har jag! Motionerat både Palle & Ida-Holly idag, Palle hopptränades för Jens idag som sagt. Text + film finns i inlägget under detta ifall ni missat det. När jag kom hem från träningen åt jag lite innan jag tog tag i Ida-Holly och stallet. Gick en promenad med henne idag och avslutade med lite lätt longering på banan. Byggde upp ett litet "hinder" (typ 40-50cm) som hon fick skutta över som omväxling. Satte dessutom på henne bakbensskydd idag samt flätade manen, mest bara för att se vad hon säger om det men det brydde hon sig inte det minsta om. 
 
Imorgon är det dags för dressyrträning för Ulla med Palle. Denhär veckan blir lite tuffare för honom med både hopp & dressyrträning samt en pay n ride men det gillar han! Tänkte att jag skulle åka till Zacke efter träningen imorgon så Ida-Holly får nog vila helt. På fredag vilar Palle så då kanske jag kan ta en ridtur på henne igen, vi får se lite. På fredag har jag dessutom ytterligare en hoppträning inbokad, då ska jag & Merry åka till Jens! 
 

Kommentera här: