SÖTASTE MELKER

 
Asså jag vet att det typ är orimligt med 6 mobilbilder på samma ponnyhuvud men jag tycker att han är så himla söt! Idag var det dessutom en stor dag för honom, för idag satt jag upp! Jag hjälpte ju Maria lite med honom i höstas, hängde på honom och lite sådant men vi hann aldrig sitta upp innan massa annat kom emellan. Men idag satt jag upp & av två gånger och han var helt trygg med det, brydde sig inte det minsta. Superduktig!
 
Vissa kanske inte hänger med riktigt här men Maria som äger Melker äger även Sörkullens Diva som jag också var med och red in & utbildade. Likaså Björkens Lexie som dock såldes för några år sedan. New Forest-ponnys allihop! 
 
Riktigt tråkigt väder idag förresten så det passar faktiskt riktigt bra att jag ska åka till Zacke i Jönköping om bara några minuter. Han är fortfarande sjuk men är åtminstone inte "total-däckad" längre så nu kan vi äntligen ses. Hade jag inte åkt dit så hade jag viljat rida Palle men inte så säker på att det skulle gå att genomföra ett ordentligt ridpass ändå med tanke på vädret. Hoppas att väder & underlaget är bättre imorgon istället, om inte så testar jag nog att rida imorgon ändå och ser hur det går...Vill helst rida båda mina pållar imorgon!

Kommentarer:


Islycka:

åh vilken fin lädergrimma! vart har du köpt den?

skriven


Kommentera här: