TISDAG

Hej på er!
 
Kom hem från Jkpg i förmiddags. Tog då tag i stallet, hästarna + övriga djur. Red Palle på ett gärde, han fick rulla på mycket i stor & framåt galopp. Ida-Holly longerades lite lätt på ridbanan samt fick trava över ett pyttekryss. Denhär veckan kommer jag tyvärr inte ha möjlighet att rida henne då jag mamma & jag inte kommer att ha tid samtidigt (och så är vi ju borta hela helgen) men det gör egentligen inget, när vi får möjlighet så kör vi på igen. 
 
Om ett tag har jag städjobb att ta tag i och både imorgon samt på torsdag är jag bokad på vikariejobb. Jag slutar inte så sent imorgon så kör jag på lite borde jag hinna rida Palle innan jag ska iväg på hoppträning med Merry. Tänkte att det får bli ett dressyrpass imorgon. Vore extra bra att hinna med honom både imorgon & på torsdag eftersom att han sedan får tre vilodagar medans jag är i Göteborg, men det ska nog inte bli några problem. 
 

Kommentera här: