BILDER FRÅN TORSDAGEN SOM VARIT

Jag & vovvarna begav oss ut för att leta efter benskyddet jag tappde igår. Dock hittade vi det inte. Som ni ser ligger de dessutom snö på backen, det kom inatt. Riktig "klamp-snö" så kunde inte göra något roligt med Holly idag men det fick istället bli att gå in i stallet och stå uppbunden själv i gången. Brydde hon sig inte ett skit om, haha. 
 
Vi träffade inte på något benskydd men däremot skogens konung!
 
Jag & lillasyster lunchade på stan idag i samband med städjobb och lite andra ärenden. Så gott!
 
Mer matbilder...men ni uppskattar hästbilderna mer när det kommer lite annat emellan😉 Detta är pecis när jag kommit hem från dagens dressyrträning och var skithungrig rent ut sagt.
 
Och detta är NU! Så himla mysigt att krypa upp i soffan med en bok. Ska sitta uppe en liten stund till men sen ska jag sova. Godnatt!

Kommentera här: