DUKTIGA HÄSTAR🌟🌟🌟

Holly var sĂ„ duktig pĂ„ lasttrĂ€ningen idag. Hennes förra Ă€gare hade ingen lĂ€m pĂ„ slĂ€pet, det har ju vi och det var hon lite misstĂ€nksam mot nĂ€r vi skulle köra hem henne. SĂ„ för att göra henne 100% bekvĂ€m med det fĂ„r det bli korta trĂ€ningstillfĂ€lllen dĂ„ & dĂ„. Men redan idag, först trĂ€ningen sĂ„ var hon mycket mer okej med det sĂ„ det blev stor utdelning av morötter till henne idagđŸ˜‰đŸ„• 

Palle & jag fortsatte med samma tĂ€nk som nĂ€r vi red för Ulla i torsdags. Red mycket pĂ„ volt. NĂ€r jag kĂ€nde att han spĂ„rade och formade sĂ„ flyttade jag undan honom för skĂ€nkel pĂ„ volten och nĂ€r han klev undan nĂ„gra steg sĂ„ fattade jag galopp ur det. KĂ€ndes riktigt riktigt bra. Han Ă€r sĂ„ fin just nu. Försökte lĂ„ta han stretcha framĂ„t sĂ„ mycket som möjligt under passets gĂ„ng och han följde min han framĂ„t pĂ„ ett trevligt sĂ€tt. 

Mycket duktiga hĂ€star idag alltsĂ„đŸ’•


Kommentera hÀr: