ONSDAG

 
Hello! Efter jobbet igår så red jag en barbacka-sväng på Palle och sedan for jag till Zacke. Vi hade det mysigt som vanligt. Åkte hem imorse och då stod Ida-Holly på schemat. Longerade henne och sedan hängde jag på henne. Tredje gången jag hänger på henne sedan hon kom och det har hon inte brytt sig det minsta om. Så det känns som att en uppsittning är nära nu. Efter vårat lilla träningspass så satte jag mig i bilen igen för att åka och ta hand om lite djur. Deras ägarinnor är iväg så då hoppar jag in lite istället. Lite annorlunda djur mot vad jag brukar ta hand om, utöver hästar, höns & kaniner som jag är mer eller mindre van vid finns det även getter samt en ko (fast det är en kille, haha) att se till. 

Kommentarer:


Anonym:

Låter som att det är Jenna och Sofie du hjälper. Är inte många som har den djurskaran. =)

skriven


Kommentera här: