SNART ÄR SÄSONGEN HÄR

Sådär! Då har jag beställt licens och nu är det inte många veckor kvar innan tävlingssäsongen kickar igång. Jag kommer att göra första starten i februari. Har inte kollat så jättemycket på vilka tävlingar jag ska åka på ännu men jag får snart ta tag i det. 
 
Hoppas ni mår bra förresten, vill önska er alla en trevlig helg. Hoppas att ni har haft en bra dag min har varit toppen, dock lite strulig men så är det ibland. Nu ska vi snart äta middag. Jag har inget särskilt planerat för helgen. Ska lägga tid på hästarna och umgås endel med Zacke. 
 
Har ni inget att göra i kväll så kommer ett tidsinställt inlägg att dyka upp😘
 

Kommentarer:


Ebba Carlström:

Licensen är inskickad här med och ska också åka iväg på min första tävling för året i februari. Är så taggad på detta tävlingsåret :)

Svar: Ja det ska bli så kul 😀
Ellen

skriven


Jenny Jareteg - www.jaretegjenny.blogg.se:

Spännande!!! Vart blir första tävlingen? Måste också lösa licens snart. Funderar på att starta lite lätt i Alingsås, tror det var i Februari 😀

Svar: Ja! Blir i JKPG 😊
Ellen

skriven


Kommentera här: