THROWBACK THURSDAY - 2017

 
Har egentligen som tanke att hålla igång tillbakablickarna varje torsdag men det går lite i perioder, men det gör ju inget. Dagens tillbakablick blir iallafall till maj 2017. Alltså ca 7 månader sedan. Jag var väldigt nöjd med detta passet och jag tycker att han ser fin ut även när jag tittar på detta i efterhand. Ofta när jag går tillbaka bland mina klipp på you-tube så håller jag halva handen för ansiktet och tänker: "varför drog jag så mycket i tyglarna", eller "varför tog jag med detdär klippet?!" Ibland blir jag nästan halvt förfärad, haha. Ett tecken på att man utvecklas, en vacker dag kanske jag käner likadant även med detta klipp😉 Det tror jag dock inte att jag kommer att göra för det känns verkligen som att jag har hittat min "stil"/"ridsätt" på en annan nivå nu även om jag är säker på att jag kommer att rida väldigt mycket bättre i framtiden än vad jag gör nu. 

Kommentera här: