VECKA 3

Mån: Palle ska ridas dressyr i ridhus. Jag & Ida/Holly ska gå en promenad. Dodo ska trimmas!
 
Tis: På eftermiddagen åker jag till Z i Jönköping och spenderar resten utav dagen där. 
 
Ons:
 
Tors: Dressyrträning med Palle för Ulla.
 
Fre:
 
Lör: Tänkte åka och starta en LA:1 på Pay n Ride med Palle. Jag har inte anmält mig än men tänker göra det i veckan. 
 
Sön:
 
 
Här har vi veckans planering, det jag vet än så länge. Har inte skrivit ner när jag jobbar då det är lite oklart ännu och vem bryr sig, haha. Det är ju det minst intressanta för er att veta ändå😉 Palle & Idas motion anpassas efter väder, underlag och jobb så det tar vi lite som det kommer men bestämt är att det blir ridhus för Palles del idag, dressyrträning på torsdag och så Pay n Ride på lördag. Kul! 
 
Ida/Holly, eller jag kanske borde börja kalla henne Ida-Holly, haha. Hon kanske är lite trött i kroppen idag efter gårdagens lilla urladdning så vi ska passa på att gå en lite längre promenad. Det tycker hon är jättehärligt. Hon riktigt positiv, framåt & glad på promenaderna. Modig också, går fram med stort självförtroende. Det som ser konstigt ut gillar hon att undersöka. 
 
Mycket möjligt att det kan tillkomma saker till veckans schema men här är ett hum om vad som händer. 
 
 

Kommentarer:


Linnéa:

Wow! Vilken fin häst - och vilken fin bild!

Jag är en häst intresserad brud - men i dagsläget så verken rider eller ryktar jag hästar. Men jag har tidigare gått på Hippologiums ridskola i Umeå. Så jag förstår stressen och kärleken till att spendera tid med hästar.. :)

Ha en bra vecka, kram!!!!!!!!!!

skriven


Kommentera här: