VUXENPOÄNG TILL BEBISEN🌟💖

Efter ytterligare en lyckad lasttrĂ€ning igĂ„r sĂ„ beslutade vi oss för att Ă„ka till ridhus med den nya stjĂ€rnan idag och hon betedde sig verkligen som en stjĂ€rna ocksĂ„! Otroligt duktig😀 Det tog exakt 5 minuter att Ă„ka dit och Ida/Holly skötte sig galant. Gick snĂ€llt pĂ„ & av transporten dit och hem. Hon brydde sig inte om hĂ€starna dĂ€r och var helt bekvĂ€m i ridhuset. Grymt duktig! Skönt för henne att fĂ„ skritta, trava & galoppera pĂ„ ett riktigt underlag. 
 
 
Nu kanske ni undrar varför jag inte alltid rider i detta ridhuset eftersom att det ligger sĂ„ nĂ€ra. Jag kan liksom rida hit om jag vill Ă€ven om det tar en liten stund & Ă€r nĂ„gra kilometer. Detta ridhuset tillhör en Western-ridskola och jag som hoppar & rider dressyr har ju sĂ„klart lite andra krav pĂ„ material som mĂ„ste finnas dĂ€r, underlag, hinder och sĂ„ vidare. Men det Ă€r ett grymt fint och trevligt stĂ€lle. Passar ju dock finfint att Ă„ka dit med vĂ„r nya hĂ€st och jag tĂ€nkte Ă€ven rida ett & annat pass pĂ„ Palle hĂ€r med. Funderar pĂ„ att göra det redan imorgon👌

Kommentera hÀr: