ETT MINNE + NÄSTA TÄVLING MED PALLE!

 
Min mest visade video på You-Tube är när jag & Palle vinner LB:1 2015 på 71%. Den har fått 15 tummar upp och över 3000 visningar vilket är mycket för att vara på min kanal. Kan tänka mig att den används till dem som ska öva in LB:1, det brukar nämligen jag göra. Alltså söka fram när någon annan rider programmet jag ska tävla/lära mig. Tips!
 
Jag är fortfarande väldigt nöjd med den prestationen men jag ser också hur mycket bättre vi blivit sedan dess. Vi fick så fina lovord av domaren denna tävlingen som tyckte att jag skulle satsa på att klättra i klasserna i dressyren. Och vi har ju kommit en bit sedan dess. LA:er med vinst & placering och så stadiga ritter i MSV C samt kvalat till MSV B. Men vi kan mer! 
 
Det var kul att hon trodde på oss men mest värmde det när hon sa att det riktigt syntes vilken kärlek & respekt jag hade till min häst och att jag red honom så väl. Det väl ändå bland de finare komplimangerna man kan få.
 
Nästa tävling med Palle blir en dressyrtävling i Vaggeryd vecka 33. Vi ska starta MSV C! Egentligen hade jag viljat starta någon hopptävling innan det vilket var tanken men Eksjö blev ju inställt och det passade inte riktigt rent logistikmässigt att åka till Västervik som annars är ett alternativ. Vi får nöja oss med hoppträningar så länge. 

Kommentera här: