FLER BILDER FRÅN I SÖNDAGS

Fler bilder från utställningen + ridklasserna i söndags. Johanna visade honom på utställning först, sedan red jag två ridklasser där det i den första (som jag tidigare nämnt) även ingick visning vi hand. Tredje gången i mitt liv som jag visar en häst och första gången med en hingst. Jag var lite orolig för det innan men det gick jättebra. I omdömmet om min visning i ridklassen skrev domaren: "Fina rörelser. Harmonisk visning med en vacker ponny". 
 
I väntan på att få gå in i ringen på den "riktiga" visningen i utställningen med Johanna. 
 
Johanna & Merry in action. 9 på trav! 
 
 Jag rider fram till ridklassen. Det var verkligen ponnys så långt ögat kunde nå. Alltifrån månadsgamla föl, till valacker & hingstar i olika åldrar och raser. Även fjordhästar fanns på plats!
 
 Ärevarv efter "Working hunter" som vi vann.

Kommentera här: