VECKA 27:

En intensiv helg är över & en ny vecka är här. Denhär veckan kommer bjuda på en hel del men verkar ändå bli relativt lugn. Mån-tors är "vanliga" dagar då hästarna ska ridas. Inget särskilt planerat förutom kvällstävling på onsdag med Palle. Vi ska starta MSV C:1 i Heda. 
 
På fredag däremot så åker jag till Falsterbo med några jag känner, wihoooo! Inte riktigt bestämt hur länge jag ska vara där än men kommer åtminstone bli borta hela helgen. Det ska bli jättekul. Innebär en liten mini-vila för Palle. Vilket det även kommer blir veckan därpå när jag ska på festival i Gävle. Det passar perfekt men en lite lugnare period för honom nu. 
 
Känner att jag hamnat lite på efterkälken med bloggen men jag har ägnat denhär morgonen med att blogga ifatt lite. Jag kommer att bjuda på fler bilder från gårdagens utställning & ridklasser men också bilder + film från ridpasset med Pärlan i lördags. Så glöm inte att kika in!
 
Två mobilbilder från helgens kontraster.

Kommentarer:


Josefin Nilsson:

Låter som att du har en grym vecka framför dig! Hoppas att du får en superbra helg i Falsterbo :)

skriven


Kommentera här: