2/3 KLARA🌟

Nu Ă€r Ida-Holly och Palle ridna. Jag & Ida-Holly red ut. Ny runda för henne idag. En okomplicerad uteritt, vi gör inget sĂ€rskilt bara rider pĂ„ i skritt, trav & galopp😊 Hittade en riktigt bra skogsvĂ€g som jag nog ska göra nĂ„gra smĂ„ "hinder" pĂ„, tĂ€nker att det kan bli spĂ€nnande att testa pĂ„ Ida-Holly. 
 
Jag & Palle red till ridhuset. Tar ca 30 minuter dit sÄ det blir i slutÀndan mer uteritt Àn ridhusridning. Han kÀndes iallafall superfin. Fick en jÀttebra kÀnsla i traven som jag fick sist jag var dÀr ocksÄ. KÀndes riktigt bra i galoppen ocksÄ. Vi red mÄnga enkla byten och red en hel del förvÀnd galopp ocksÄ. 
 
Nu ska jag ta det lite lugnt ett tag innan jag ska Äka pÄ Pay n Jump med Dodo! 
 

Kommentarer:


IA:

Men kĂ€ra nĂ„n vad hĂ€nde med ögat? Är det andra ögat som det ska?

Svar: Det fick tyvÀrr tas bort efter lÄngvariga problem efter en skada. Det andra funkar bra! :)
Ellen

skriven


IA:

Okej..har sÀkert gjort ont..skönt att slippa det. GÄr bra med ett öga ocksÄ dÄ. Tack för svar.

skriven


Kommentera hÀr: