MIN DAG

Jag ska erkänna. Motivation till att blogga finns inte riktigt just nu. Det rullar på som vanligt och jag skriver ungefär samma sak varje dag just nu. Idag är inget undantag. Jobbade först och sedan red jag ut på Palle. Det har varit alla väder idag, men regnade när jag red, haha. Men på det viset slapp vi lite insekter och det var dessutom svalare. Passet blev väl kanske något slappare än tänkt men en trevlig ridtur. På fredag tänkte jag att vi ska rida till ridhuset och trimma, så att vi får lite gjort. Det är så svårt att jobba på ute nu, det är så hårt i backen överallt. 
 
 
Innan jag åkte hem och red idag så tog jag & Zacke en fika på Princess. Han jobbade hemifrån idag och då brukar vi flika in lite spontana luncher & någon fika när det finns möjlighet. Det var jättelänge sedan jag fikade på ett fik. Riktigt gott, jag åt en macka samt en STOR chokladboll (standard). 
 
 
Utöver jobb & ridning så har det inte hänt så mycket mer. Imorgon är ytterligare en dag med ridning. Melker & Dodo ska ridas. Efter det ska jag sedan åka till Z i Jkpg. Men innan jag åker iväg och rider imorgon blir det en sväng till mataffären för att köpa hem lite käk till familjen!

Kommentera här: