MIN MÅNDAG

Gokväll! Jag har haft en härlig dag, många saker som varit bra. För det första är det svalt väder ute och det har dessutom regnat idag, så välkommet!
 
Jag har bara ridit en häst, och det var Melker. Gick super! Vi red ut idag igen och jag red utan ledare idag med, red först hela rundan, och galopperade för första gången. Whoooppa! Det tar sig. Duktig liten ponny. 
 
Utöver det så har jag träffat en kompis, tagit hand om grannens djur (vilket jag gjort några dagar nu men idag var det sista skötseln för denna gången) och tagit det lugnt. 
 
Imorgon ska jag rida Palle och den nya ponnyn. Så även det ser ut att bli en ganska lugn dag. Hörs då!
 
Några bilder jag tog på hästarna nu i kväll. Inga insekter, så skönt för dem. 

Kommentarer:


emma:

vilka fina hästar, mysigt att ligga och slappa i hagen. måste vara skönt för dom att det inte är så extremt varmt längre

skriven


Kommentera här: