OM IGÅR...

Gårdagen började bra. Red ut på Melker tillsammans med Maria. För första gången utan lina😀 Maria har haft oss som handhäst innan. Jag har ju självklart haft träns & tyglar också men då han varit lite explosiv så har vi haft en repgrimma & grimskaft på honom som Maria håller i, för säkerhets skull. Men allt har gått enligt plan så idag skippade vi det och det gick precis lika bra som innan. Så ännu en milstolpe, skritt & trav i skogen utan "ledare". 
 
Sedan åkte vi på dressyrträning med Palle för Ulla och huuuaaa, det var en kämpig träning. Och i sista halvan av passet började jag känna mig illamående, lagom tills jag skulle trava av fick jag hoppa av och springa iväg och kräkas. Och sedan fortsatte jag med det hela kvällen. Med 20-minuters intervall. Jag var helt utslagen. Lyckas somna strax innan midnatt, sov hela natten och idag är jag en ny människa. Det tackar jag för😅 Vätskebrist och lite matt men annars *peppar peppar* känns allt bra igen. Ingen aning om vad det berodde på men magsjuka tror jag inte att det var. 
 
Därav bristande uppdatering igår. Idag ska jag ta det lite extra lugnt. Dricka ordentligt och återhämta mig. Bestämt är att jag ska rida Merry. Tror det blir den enda hästen för idag😊 Hade ändå planerat att Palle skulle vila idag så det blir inte så stora förändringar. Jag & Zacke kanske åker på någon liten utflykt i kväll, men inget bestämt. Vi får helt enkelt se vart denna dag tar vägen. 
 
Hoppas att ni får en riktigt bra fredag❤️
 
Två mobilbilder från Pay n Jumpen med Dodo i onsdags. 

Kommentera här: