VECKA 23;

Hallåhallå! Utvilad vill jag inte påstå att jag är efter helgen, men glad!😀 Nu kommer en vecka med lite mer fokus på hästarna. Skrivit ner ett schema med veckans planer, som vanligt. Och som vanligt kan det tillkomma lite mer under veckans gång. Men det finns en grundplan iallafall. 
 
På fredag-lördag ska jag dock låta det stå ganska tomt. Då ska jag & Zacke umgås. Vi får se om vi hittar på något särskilt eller bara är. 
 
Ida-Holly får vila i veckan. Dock kommer jag inte ge henne flera månaders vila. Utan hon får vila lite nu och sedan tänker jag rida ut i sommar. Lite då & då. Kanske en gång i veckan, någon gång två och någon vecka här & var blir säkert vila. Lite uteritter då & då helt enkelt. 
 
Mån: Jobbar. Palle vilar, jag ska rida den "nya ponnyn".
 
Tis: Jobbar. Rida Palle, sedan ska jag åka till JKPG och spendera resten av dagen där tillsammans med Z.
 
Ons: Nationaldagen! Eventuellt/kanske Pay n Jump med Dodo. Om inte ska jag försöka att rida honom i vilket fall somhelst. Dolly & Palle ska även ridas.
 
Tors: Dressyrträning med Palle för Ulla. Städjobb? Melker? 
 
Fre: Rida Merry & Melker. Palle vilar troligtvis. 
 
Lör: Rida Palle.
 
Sön: Dressyrtävling med Palle & Merry i Holaveden. Merry startar LB:1 och Palle MSV C:1. 
 
På kalaset vi var på i lördags hade de såååååå gulliga kattungar. Jag var tvungen att ta några bilder på dem så de får stå för bilderna i detta inlägget. 

Kommentera här: