VECKA 24:

Skippar det vanliga "schemat" idag. Vet inte riktigt hundra hur allt ser ut ännu. Jag kommer ju vara ledig nu i sommar, jobbar mitt sista pass denna veckan och då blir det att jag tar det lite mer dag för dag. Bestämt för denna vecka är iallafall att jag ska rida den "Nya ponnyn" två gånger, förmodligen blir det Melker två gånger med. Jag ska rida Dodo och kanske Dolly också. Merry & jag är lite sugna på att testa terräng och kanske får Palle vara med i en grupp också. Självklart ska Palle ridas som vanligt och Ida-Holly kanske det blir en tur på med. Det rullar på som vanligt med andra ord.
 
Självklart ska även städjobbet göras. Det blir idag. Utöver det så ska Melker ridas idag och så ska jag åka till en kompis & umgås lite. Tror det kan bli en härlig måndag, hoppas att ni får en bra dag!
 

Kommentera här: