VILL RIDA FLER DRESSYTÄVLINGAR!

Ja, nu känner jag att det är dags. Jag brukar ju bara rida ungefär tre dressyrtävlingar om året på Palle. Jag har ju alltid prioriterat hoppningen men nu känns det som att tiden är rätt, så nu är det dags att rida lite fler dressyrtävlingar som jag alltid tänkt att jag ska göra "någon gång".
 
 
Vi har gjort två starter hittills iår och är anmälda till ytterligare två just nu. MSV C i Holaveden nu i helgen samt en MSV C i Gränna om lite mer än två veckor. Vi kan ännu inte "tävla" i den klassen utan vi samlar fortfarande rutin och jobbar på för att kunna höja oss där. Superkul. 
 
Våra fem senaste dressyrstarter sträcker sig över en ganska lång tid, som ni ser, vilket förvisso inte är konstigt eftersom att vi tävlat mindre överlag när vi hade problem med ögat & hovbölden.

Kommentera här: