BETTPYSSEL

Vissa av kanske kommer ihåg att jag köpte ett billigt kombinationsbett begagnat men att Palle blev nypt i mungipan utav det. Förutom det så tyckte jag att bettet funkade riktigt bra så jag ville på något sätt fixa till det.
 
På grund utav bettets utformning så går det inte att sätta dit bettplattor så först testade jag att göra ett skydd med hjälp utav bett-tejp och det funkade väl ganska bra förutom att bettet blev lite för litet och istället fick Palle ibland dendär "bullen" rätt i mungipan. Så det blev inte riktigt bra det heller...
 
Nu klippte jag istället sönder två bettplattor, trädde på och så fick superlim och svart silvertejp sköta resten😉 Förhoppningsvis håller det. Nu när det förhoppningsvis är fixat så tänkte jag testa det på Dolly imorgon. 
 
Innan.
 
Efter.

Kommentera här: