FREDAG!

Hej allihopa! Jag känner mig bättre & bättre. Fortfarande sjuk men det går åt rätt håll. Nu har jag precis kommit in från stallet. Ska äta lite lunch nu tänkte jag och sedan så får jag se om jag kanske borstar & bara låter Ida-Holly jogga några varv på banan här hemma. Annars så ska jag bara fortsätta att ta det lugnt, blir ju såklart lite fredagsmys dagen till ära. Imorgon är det tävling som gäller så då måste jag fit for fight.
 
Några mobilbilder jag tog ute nyss:
Gjorde lite extra fint i stallet idag, nytt strö i boxarna och varsitt äpple i krubban. 
 
Redo för en sväng på fälten!
 
Blev ett fåtal minuter galopp & trav. Snön är djup och väldigt tung nu när det är så milt väder men det var riktigt härligt.
 
Hundarna kan inte längre springa fritt på fälten, eller åtminstone inte Cassie. De går för det mesta i spåren som Palle & jag gör. 

Kommentera här: