ONSDAG

Hej! Nu har jag precis kommit hem från ridhuset. Det blev en sväng dit med Ida-Holly och så red vi ett litet ridpass. Gick jättebra! Nu njuter hon i solen tillsammans med de andra hästarna i hagen, vädret är underbart! Det piggar verkligen upp, speciellt nu när jag är lite krasslig. 
 
Ska äta lite mat nu och ta det lugnt, i kväll ska jag åka på hoppträning med Palle för Sofia. Ska åka helt själv, det har jag aldrig gjort innan😅 Men det är ju inte så långt dit och väl där finns det ju massor utav människor så det ska nog gå bra. 
 
Hade en jättebra gårdag förresten. Jag & Zacke gick och kollade på Fightclub på Bio. En gammal klassiker som ingen av oss sett eller visste någonting om så vi blev ganska överraskade. Känslan efteråt var väl lite: "vaf*n såg vi just?"😂 Underhållande film och roligt att vi nu har sett den. Det ångrar vi inte. När den var slut vandrade vi hem och gjorde varma mackor så vi hade verkligen en toppenkväll! 
 

Kommentera här: