RESULTATSSAMLING

Det som för 10 år sedan började med en ynka anteckningsbok där jag förde dagbok över alla tävlingar jag startade har nu växt till fyra anteckningsböcker där varenda tävling finns antecknad.
 
Bara med Palle så har jag gjort över 100 tävlingsstarter, jag vågar inte gissa mig på det totala antalet i dessa böcker men jag har defenitivt skrivit om fler än 250 starter. Från 36% i Virvlas & min debut och starter på ridskolehästar till tävlingar på nationell nivå, ungponnychampionat och starter upp till MSV nivå. Många resor på flera olika hästar. Väldigt roligt att ha nu, glad att jag började med detta så pass tidigt. 
 
 
Förutom min anteckningsböcker så har jag i princip alla dressyrprotokoll samlade, gamla tidningsurklipp, program till vissa viktigare tävlingar och lite allt möjligt smått & gott. Jag har också ett papper där jag skriver ner alla tränare jag någonsin tränat för. Finns mycket jag hade glömt bort om det inte vore för detta samlande så jag är väldigt glad över att jag är lite "knäpp" som sparar och skriver ner så pass mycket. 

Kommentarer:


marica:

Vad roligt att du skriver upp efter en tävling och sparar allt, det är alltid roligt att kunna titta tillbaka på vad man gjort och hur det gick :D

Svar: Ja verkligen :D
Ellen

skriven


Vendela:

Va kul! Själv har jag sparat alla start listor och ev. resultat och protokoll, från de starter jag gjort på rridskolan sen jag började rida igen. Men aldrig antecknat något. Kanske något att börja göra. Kul idé!

skriven


Vendela:

Va kul! Själv har jag sparat alla start listor och ev. resultat och protokoll, från de starter jag gjort på rridskolan sen jag började rida igen. Men aldrig antecknat något. Kanske något att börja göra. Kul idé!

Svar: Roligt att du också sparar! :)
Ellen

skriven


pernillasandstrm.blogg.se:

Jag har också sparat allt sånt/liknande. :) Alltid kul att se tillbaka på och se hur man utvecklas. :)

Svar: Kul! Ja det är det verkligen.
Ellen

skriven


Kommentera här: