VECKA 12:

Mån: Jobbar. 
 
Tis: Jobbar.
 
Ons: Jobbar. Hoppträning för Sofia med Palle.
 
Tors: Jobbar.
 
Fre:
 
Lör:
 
Sön: Tävling i Värnamo med Palle. 
 
Förutom att Palle ska ridas och att Ida-Holly ska aktiveras så gott det går samt att städjobb ska planeras in så står det inte mer på veckans schema än såhär just nu. Som det ser ut nu så blir det en ganska lugn vecka även om jag har att göra ändå. Känns bra! 
 
Inte hänt så mycket spännande idag utan jag jobbade till ca 15.00, kom hem & bloggade lite innan jag gick ut för att göra iordning stallet samt rida Palle. Blev ett lätt ridpass, finns inte så mycket annat att välja på nu tyvärr. Väldigt dåligt underlag. Men vi kämpar på, snart blir det vår!
 

Kommentarer:


Lars:

Himla fin och ståtlig häst. Vill du läsa om hans kompisar i Amerika, kan du slå en kik på min blogg.

Svar: Tack. Det ska jag göra!
Ellen

skriven


Kommentera här: