FREEEEEDAG!

Gårdagen planerades om lite. Maria fick plötsligt förhinder så jag åkte aldrig dit igår, åkte till Jenna däremot. Dock något senare än tänkt då bilen inte startade när jag skulle åka hem från jobbet. Men det ordnade sig ganska snabbt, pappa var nämligen i närheten😅
 
Dodo fick iallafall kämpa på igår, gick ganska bra. Red mycket galopp över bommar. Han & jag är faktiskt anmälda till en Pay n Jump nästa vecka, spännande spännande! 
 
Nu om dagen & helgens planer. Först jobb. När jag slutat ska jag in i nån affär innan jag far hem. Väl hemma ska Palle ridas. Vi ska rida bort till ridhuset och rida lite dressyr. Annars har jag inget mer planerat för denna fredag, jag tror att Z kommer så vi ska såklart umgås i sådana fall. 
 
Har annars lite smått & gott planerat i helgen. Bland annat ska jag ha en lektion, rida Pärlan (kommer ni ihåg henne?) samt löshoppning med Ida-Holly & självfallet rida Palle. Som vanligt kommer jag att hålla er uppdaterade såklart😘 Vad ska ni göra i helgen?
 
Pärlan.

Kommentera här: