HUR HÄRLIGT?😍

 
NÄgra klipp frÄn kvÀllens hopptrÀning. PÄ grÀs & i hÀrlig kvÀllssol sista maj 2018. SÄ himla underbart! De tvÄ sista klippen Àr frÄn den avslutande banan som vi red. Jag hoppade den ganska lÄgt. Han var lite tittig idag pÄ grund av skuggorna, det gjorde honom lite spÀnd och jag i min tur fick dÄ lite problem med draglÀget precis i början av banan. Vi tog om de första hindren nÄgon gÄng och sedan flöt det pÄ jÀttebra & kÀnslan satt dÀr.
 
PÄ de andra hÀstarna jag rider finns det tydliga saker att förbÀttra. Det Àr vÀldigt tydligt vad som brister och jag jobbar dem utefter det. Palle & jag kan sÄklart förbÀttra oss vÀldigt mycket mer men vi har de stora delarna pÄ plats. Vi har ridit sÄ mycket ihop att banhoppning pÄ honom handlar mycket om att hitta "kÀnslan" & finlir för min egen del. Det kan vara lÀttare sagt Àn gjort. Han Àr sÄ lyhörd för vad jag bara tÀnker och blir lÀtt osÀker om jag gör nÄgot jag inte brukar, det gör det svÄrt vissa dagar. 
 
Nöjd med dagens trÀning. Förutom den lite trassliga/spÀnda biten tycker jag att det kÀndes riktigt bra.

Kommentera hÀr: