MÅNDAG KVÄLL

Gokväll! Jag har inte så mycket att berätta om men av gammal vana kikar jag in här ändå. Hoppas att ni har haft en bra dag, min har varit härlig. Jag har inte haft det särskilt spännande men det har varit en bra dag i livet helt enkelt, trots att jag är dunderförkyld (igen!!!🤔).
 
Inte ridit någon häst idag utan det har varit jobb x2 idag istället. Vikariejobb till 15 och sedan städjobb. Hann städa & fixa lite i stallet med, känns bra! Det var välbehövligt. Jag tenderar att röra till det på sommaren, haha. 
 
Imorgon jobbar jag 7-16. Utöver det ska Palle ridas. Är väl ungefär det jag kommer hinna imorgon. Nästa vecka tror jag att jag kommer att jobba lite mindre och då blir det mer fokus på att rida. Men det återstår att se, jag försöker att jobba så mycket som möjligt eftersom att jag kommer att vara ganska mycket ledig i sommar. 
 
Det är mycket roligt på gång just nu! Hoppas allt/det mesta blir av. Uppdaterar er med tiden😀
 

Kommentera här: