TANKAR OM HELGEN

Laddar just nu upp inför kvällens hoppträning. Ska snart är gå ut och göra iordning allt för avfärd! Förmodligen kommer jag att åka själv idag😊
 
När jag kom hem 15.00 idag gick jag direkt ut till stallet och förberedde inför kvällens insläpp (foder, mockning osv). Hann även med att putsa det som ska med på treårstestet på lördag. Skönt, för jag insåg att det skulle bli lite tajt med tiden imorgon. Det räcker med att styra med nedpackning av alla saker då, alltifrån utrustning till mat & vatten. Är ju inte fruktansvärt mycket mer saker än på en vanlig tävling men jag känner att jag vill göra detta extra noga & bocka av saker för sak på min lista eftersom att detta inte går på någon gammal rutin, det är ju vårat första treårstest! 
 
Jag är lite nervös faktiskt. Inte över vad hon kommer att få för poäng. Utan att vi ska komma iväg (räcker ju med ett svullet ben eller ett sår för att man ska behöva stanna hemma just den dagen), att tidsplanen inte går som tänkt, att man glömmer något, exakt hur allt går till...allt detdär runt omkring helt enkelt. 
 
Hursomhelst, imorgon har jag ca 1,5 timme på mig att packa samt kanske fixa lite med Ida-Holly. Men tänker göra iordning henne ordentligt morgonen samma dag. Efter packningen imorgon ska jag & Zacke åka iväg och grilla samt bada. Tror det kommer bli en toppenfredag! 
 
På lördagen är det sedan treårstest och på eftermiddag/kväll så ska vi åka iväg & fira en vän till familjen som fyller år. Jag hoppas jag kan klämma in Palle där någonstans med🤔 Annars får jag rida igenom honom lite mer på tävlingsdagen, för på söndag ska vi starta en 115-klass. Förhoppningsvis kan vi åka så pass sent att jag kan tävlingsfixa samma dag som vi åker. Tror det kommer att passa bäst! 
 
Fina Dollan från förra veckans ridpass. Detta är nog min favoritbild av de som togs, om vi bortser från min sits. 

Kommentarer:


emma:

lycka till i helgen :)

skriven


Kommentera här: