VECKA 20

Mån: Jobbar. Palle vilarGöra i ordning stallet lite samt städa sadelkammaren. Städjobb!  
 
Tis: Jobbar. Rida Palle.
 
Ons: Jobbar. Hoppträning för Niklas A med både Merry & Palle. 
 
Tors: Jobbar. Rida Melker! Aktivera/motionera Ida-Holly? Palle vilar. 
 
Fre: Jobbar. Åker till Z i Jkpg och spenderar min eftermiddag/kväll där! 
 
Lör: Hovslagaren kommer. Rida Palle i ridhus? Vi behöver öva på MSV C:1. 
 
Sön: GENREP!!! Innebär att vi åker till Värnamo där treårstestet kommer att äga rum och löshoppar samt rider. Jag har aldrig varit med på ett genrep tidigare men tror att man även ställer upp samt visar dem precis som man kommer att göra på den stora dagen. Någon här vet säkert, brukar man göra det? Blir det inte en för tidig morgon så blir det knoppning och hela den baletten också!
 
 
Avsagt mig lite "extrahästar" i veckan. Förhoppningsvis kan jag klämma in någon, Melker vore bra att hinna med. Han behöver regelbunda ridpass just nu så att det händer lite i hans utveckling. Det praktiska är att det är väldigt korta ridpass det handlar om så det tar inte så extremt mycket tid om man bara hittar en lucka samtidigt i mitt & Marias schema. Eftersom att jag jobbar varje dag denna veckan måste prio komma på mina pållar först & främst. 

Kommentera här: