BLÄÄ...

Palle började denna dagen positivt. Kändes fin att rida och jag var jättenöjd med honom. Känns bra inför dressyrträningen imorgon. Sen började det att dala, kämpigt pass med Dodo. Nyttigt meeeen kämpigt. Men han blev bättre & bättre och avslutade positivt men hade varit bättre om allt bara hade hade varit bättre från början.
 
Sedan var det dags för hoppträning med Merry och visst var även den nyttig men han var så himla spänd. Vi tränade ute i mörkret idag (med belysning såklart) då träningen flyttades men fy, gick skitdåligt, haha. Han blev skrämd när vi kom dit och sedan landade han aldrig. Så nä, nu är jag klar med hästarna för idag.
 
Nu ska jag duscha och sedan blir det Netflix för hela slanten! Det har filmats endel idag men filmerna ska jag kolla på en annan dag, nu är jag bara irriterad. Men självklart ska de kollas & analyseras för att se vad jag kan göra bättre även om passen idag kanske mer handlar om "glöm & gå vidare".
 

Kommentera här: