GRÅA DAGAR

 
Några mobilbilder som jag tog när jag & hundarna var vid sjön tidigare idag. De gillar verkligen det stället! Bilderna är tagna på eftermiddagen, strax innan 15.00. En bra bit innan solen gick ner men det var ändå ganska mörkt och grått. 
 
Det var uppehåll under dagen men under senare eftermiddag/kväll kom regnet så Palle & Ida-Holly fick komma in en aning tidigare. Det var de mycket nöjda med. Jag själv har tagit det lugnt hela kvällen, pysslat lite med bloggen och annat småfix.
 
Jag har inte så mycket att skriva eftersom att de senaste dagarna hart varit lugna på hästfronten. Finns det något särskilt ni vill att jag ska skriva om så får ni jättegärna kommentera era förslag. Just nu är det svårt att komma på saker att skriva om. 
 
Jag har haft en bra helg & vecka. Hunnit rida Dodo, Noppe, Diva & Melker utöver Palle & Ida-Holly. Lyckad dressyrträning med Palle och mindre lyckad hoppträning med Merry. Sedan en riktigt bra helg i Jönköping. Hur har eran vecka varit?

Kommentera här: