MÅNDAG VECKA 45

 
Godmorgon! Vi startar upp denhär veckan med lite härliga bilder från när jag red Ida-Holly på fältet för några veckor sedan. En mycket härlig höstdag. Jenna som fotat. 
 
Förra veckan böjd bland annat på clinic, hoppträning för Jens, kalas, halloween-fest & såklart ridning utav mina hästar samt extrahästar. Denhär veckan vet jag inte riktigt hur den blir än. Vet inte alls hur jag jobbar. Förhoppningsvis trillar det in lite bokningar idag så att jag kan planera upp veckan.
 
Städjobb står på schemat som vanligt iallafall. På onsdag blir det eventuellt hoppträning med Merry och på torsdag är planen att dressyträna med Palle för Ulla. På fredag tror jag att jag kommer att åka till Z i Jönköping och sedan spendera helgen där. 
 
Idag är iallafall planen att rida Noppe, Melker, Diva & Palle. Jag tror att jag ska hitta på något med Ida-Holly med men det blir nog bara lite longering idag. 
 
Beroende på hur det blir med jobb och så vidare så får resten planeras vartefter och ni får ju hänga med som vanligt! Hoppas ni får en bra start på veckan, tjingeling!

Kommentarer:


camilla:

Vilka härliga bilder!

skriven


Kommentera här: