MÅNDAG

 
Hej! Efter jobbet idag tog jag med mig Cassie & Bessie på dagens tur med Palle. Det blev galoppjobb idag. Framåt galopp i lägre form. Ordentliga och stora kliv framåt. Han var tillräckligt bärig för att vara i balans och jag tyckte att han kändes ganska rund. Vi jobbade inte vidare med samling & annat, vi får väl se om jag ångrar det imorgon på träningen, hehe. Men en längre sträcka med härlig galopp igenom kroppen efter ett par dagars vila kändes som ett bra sätt att komma igång.
 
Som ni vet ska jag och Palle hoppträna för Jens imorgon. I övrigt ska jag även till Maria, får se om det blir en eller två hästar där och därefter ska jag åka till Noppe. Jag får se om Ida-Holly får vila eller om jag väljer att hitta på någon lättare aktivitet med henne. 
 
Nu ska jag skriva på lite kommande inlägg här på bloggen och sedan ska jag ta ett städtag i mitt rum. Hua. Så tråkigt men välbehövligt!

Kommentera här: