VAD JAG LÄSER JUST NU:

Jag gillar att ha böcker att läsa i lite då & då som ni kanske märkt. Jag är inget för skönlitteratur längre utan det är lättlästa faktaböcker och biografier som jag tycker är roligt att läsa. 
 
 
Böckerna jag bläddrar i just nu är "100 saker de inte vill att du ska veta" samt "100 platser du aldrig kommer att besöka". Jag är verkligen galen i mysterier. Jag har läst den vänstra boken som handlar just om konspirationsteorier, mysterier & olösta brott innan men det var så länge sedan att nu är det kul att bläddra i den igen. 
 
Jag kan verkligen gå omkring & tänka på ett mysterium hur länge som helst. Och ibland när jag riktigt fastnar för något så letar jag reda på all fakta jag kan hitta & funderar över vad som verkligen hände. Samt kanske tvingar folk i min bekantskapskrets att lyssna och säga vad de tror, haha. 
 
Någon mer än jag som är galen i mysterier? Har ni några särskilda fall som ni är extra intresserade utav?

Kommentera här: