FREDAG!

Hello! Precis inkommen från ett ridpass med Palle. Gick jättebra! Så nöjd med honom idag. Han har haft ett par lugnare dagar men det märktes inte. Full av ny energi och motiverad. Risken när Palle vilat är att det tar några dagar att komma tillbaka då det lösgörande arbetet är mycket viktigt på honom. 
 
Hade en bra jobbdag idag med. Nu är det bara nästa vecka kvar tillsammans med denhär klassen som jag ansvarat för själv i ungefär en månad nu. Det har gått fort! 
 
Nu ska jag chilla lite och sedan ska jag åka in till stan och hämta ut min ridstövel som förhoppningsvis är lagad & klar. Blir kanske någon godisbit med hem och sedan blir det en lugn hemmakväll. Ska hämta Z i kväll då han är iväg på en grej men annars så finns det inget särskilt planerat. 
 
Hoppas ni får en fin fortsättning på denna dag! Och trevlig helg på er🤗
 
Fyra bilder från idag. Igår fick jag tillbaka min mobiltelefon 😀

Kommentera här: