ONSDAG

Godmorgon! Det var verkligen SÅ tråkigt väder när jag kom hem från jobbet igår. Regnade hela den sena eftermiddagen & kvällen. Löslongerade Palle lite men gjorde faktiskt inget mer avancerat än så. Istället tog jag det lugnt inomhus, det var skönt för jag var lite trött efter att jag kom hem från jobbet igår. Jag hoppas att denna jobbdag tar en gnutta mindre energi. 
 
Idag är iallafall planen att åka iväg till ridhus med Ida-Holly efter jobbet och efter det ägna sig åt städjobb. Skulle det bli lite tid över kanske jag motionerar Palle också men det får jag se. Det ska bli kul att åka iväg med Ida-Holly, nu var det länge sedan hon åkte transport men förhoppningsvis ska det gå bra ändå. Vi ska försöka att rida över lite bommar/hoppa lite i ridhuset idag för första gången. Spännande!
 
Ida-Holly har inte varit i ett ridhus på ca 4 månader, här är en utav de senaste gångerna från i våras. Första gången hon var i det ridhuset dessutom.

Kommentera här: