PALLE; planen framåt

Nu har jag & Palle samlat lite rutin på de 8 starter vi gjort i MSV C iår. Även om vi inte har "tävlat" i den bemärkelsen så har vi lyckats komma 2:a hela två gånger och ridit på godkänd procent i alla starter utom en trots att vi alltid har haft minst en lite mer kostsam miss varenda gång i stort sett. Det har varit kul men nu tänker jag att vi ska gå in i en liten träningsperiod innan vi ger oss ut på dressyrbanan igen. Det kanske blir någon mer start lite senare iår eller så blir det nästa år. Det får vi se lite men nu blir det mer fokus på träning ett tag så att vi kan komma tillbaka ännu lite starkare. 
 
 
Eftersom att det inte är några dressyrtävlingar planerade de närmsta veckorna tänkte jag att vi skulle våga oss ut på hoppbanan igen. Vi har inte tävlat hoppning sedan juni då vi kom 3:a i 115cm. Vi är ju inte riktigt igång i hoppningen på samma sätt. Vi har inte hopptränat regelbundet på länge nu så vi börjar lite försiktigt. Jag är sugen på att komma ut så nästa vecka har jag planerat att åka till Rappestad och starta 105 samt 110cm. Hoppas att det blir av!

Kommentera här: