TORSDAG

Hej! Lite stressig dag idag, några orosmoment på jobbet som i slutändan aldrig var något att oroa sig för. Jätteskönt men har såklart tagit lite extra energi. Det blev en toppendag. 
 
Slutade senare idag så jag har precis kommit in från ett ridpass med Palle. Det blev lätt sits, hackamore och galopp. Inget jobbajobba-pass utan mer rulla på i galopp. Tänkte försöka rida lite mer ordentligt imorgon, om det finns möjlighet. Jag tror att de ska jaga och min ridbana går just nu inte att använda eftersom att det är massor utav vatten i den på grund utav att de har borrat i marken här idag. Vi har ett bygge igång på våran tomt just nu, därav borrandet. Låter kanske konstigt men jag orkar inte förklara det bättre än så, haha. 
 
Ida-Holly fick vara kvar hemma i hagen när jag red iväg på Palle idag. Höll mig så pass nära att jag skulle höra om hon började springa & skrika men tillräckligt långt borta för att vi inte kan se varandra. Hon blev inte det minsta stressad, så duktig. Tidigare har hon alltid stått i boxen när jag ridit Palle. Nya tider nu när vi bara har två hästar och Eolus inte är sällskap längre. Palle tror jag dock inte att jag kan lämna i hagen men han har stått snällt på boxen även han när Ida-Holly varit iväg. 
 
Nu ska jag duscha och sedan åka & hämta Z i stan. Hoppas ni får en bra kväll!
 
Jag & Ida-Holly förra veckan😍 Jenna som fotat, mer bilder kommer!

Kommentarer:


Anonym:

Så fin hon har blivit 😍

Svar: Tack! :D
Ellen

skriven


Kommentera här: