TORSDAG

Tjabbatjenahallå. Dethär inlägget är tidsinställt. På jobbet just nu. När jag kommer hem i eftermiddag så är planen att hitta på något med Palle, får se om det bara blir lite lätt motion eller om vi kanske kan få till något lite mer ordentligt. Det behövs. Såhär har hans vecka sett ut hittills, Mån; uteritt med mamma. Tis; Skitväder. Löslongerad i regnet. Ons; uteritt med mig.
 
På fredag ska vi åka iväg och rida lite ordentligt iallfall, i helgen blir det vila eftersom att jag är iväg. Även om detta är i lugnaste laget så känns det ändå bra (& skönt) att ha lite extra lugna veckor emellan de lite mer ordentliga där det blivit mycket fram & tillbaka med transport. 
 
Efter att jag ridit Palle i eftermiddag så ska jag sedan styra kosan mot Pärlan för ett litet hoppass under kvällen. Ska bli kul! Ska klura lite på vad vi ska göra, det har jag inte bestämt ännu. Lite mindre bana så det finns inte jättemycket alternativ men det ska nog gå att komma på något. 
 
Några ridpass med Pärlan, första videon är från september förra året och sträcker sig fram tills nu.

Kommentera här: