FLÄNGIG DAG

Puuh! Mycket fläng fram & tillbaka idag. Först fram & tillbaka till jobbet. Sedan upp till sommarbetet, gå ner med Palle, fram & tillbaka till ridhus, sen upp till sommarbetet igen. Efter det in till stan fram & tillbaka igen för städjobb. Kom hem nu i kväll och ställde mig direkt för att steka hamburgare som det blev till middag idag. Behövde bara laga till två personer dock, pappa & jag. Resten av familjen är iväg på annat håll. Nu, i skrivande stund går jag en sväng med hundarna och när jag kommer hem ska jag äntligen sätta mig framför VM i hoppning. Sorry för ett lite tråkigt inlägg, hoppas att er dag varit bra! 
 

Kommentarer:


pernillasandstrm.blogg.se:

Hur gick det för det svenska laget i fällttävlan?? Såg inte hoppningen i måndags.

Svar: Det gick inte bra. Minns inte vilken placering de slutade på.
Ellen

skriven


Kommentera här: