MIN TISDAG

Jag & Zacke hade det jättebra igår. Vi har länge sagt att vi borde gå ut och äta, igår fick vi äntligen tummen ur. Z har fått nytt jobb & Palle har tagit sina första pris i MSV C, så nu kände vi att det verkligen var dags att fira lite. Vi gick till Kock & Bar som är våran favoritresturang. Det är SÅ god mat där tycker vi. 
 
Jag åkte iallafall hem från Jönköping imorse, hade fyra hästar på schemat men Maria blev tyvärr sjuk och fick ställa in. Jag åkte och red Noppe som planerat iallafall och eftersom jag hade extra mycket tid idag så åkte jag & Palle iväg till en stor ridbana och red markarbete samt tog några språng. Både Noppe & Palle gick riktigt bra idag. 
 
Känns bra att jag fick till lite markarbete & några skutt på Palle idag. Jag får se om vi åker och hoppar ytterligare någon gång i veckan eller om vi hoppar över det. Det vore bra att komma iväg en gång till, men det får vi se! 
 
Imorgon har jag vikariejobb på schemat, Dodo ska ridas och efter det rullar jag sedan mot Jönköping. 
 

Kommentera här: