PÅ SPEEDWAY!

Drygt två timmar efter att jag publicerade gårdagens schema över veckan så planerades det in lite annat. Jag ändrade i inlägget men det kanske inte alla hann att se. Hursomhelst, efter vikariejobb + städjobb idag så for jag & mamma till mormor & morfar för att sedan fara vidare med morfar + morfars kompis på Speedway i Målilla, där är vi nu. Mysigt! Innebär att hästarna vilar idag. 
 
Imorgon blir det dock rida av. Ida-Holly ska ridas. Det ska även Palle & Merry men de kommer jag att rida på hoppträning för Sofia imorgon kväll. Ser fram emot det lite extra! Tänkte rida Ida-Holly på morgonen/förmiddag så att jag hinner in en sväng till Eksjö marknad någon gång under dagen också som även äger rum imorgon. 
 
Hoppas att ni har haft en bra dag, vi hörs!
 
Jag har ju en så dålig mobilkamera på denna mobilen så ni får en bild från sist vi var på Speedway istället. Eller på fikat rättare sagt, haha!

Kommentera här: