VECKA 38

Mån: Rida Noppe & Palle. Longera Ida-Holly. Åka till Z i Jönköping, vi ska äta ute i kväll!
 
Tis: Rida Noppe, Palle, Melker & troligtvis Diva.
 
Ons: Jobbar. Rida Dodo. Sedan åker jag till Z i Jönköping.
 
Tors: Ida-Holly? Dressyrträning för Ulla med Palle. Städjobb. 
 
Fre: Rida Melker, Palle & troligtvis Diva.
 
Lör: Tänkte att jag skulle försöka att åka iväg och hoppa med Palle. Tänker att det blir antingen fredag eller lördag. Eventuellt kanske Ida-Holly får göra någonting också. Antingen på fredag eller på lördag. Lite beroende på vilken dag jag & Palle ska iväg och hur veckan bli i övrigt.
 
Sön: Dressytävling med Palle i Nässjö. Vi startar MSV C:1. 
 
Såhär ser veckan ut på ett ungefär, det brukar ju nästan alltid tillkomma saker och ibland även falla bort saker. Men som vanligt får ni ju hänga med dag för dag så det kommer ni märka i sådana fall. Jobbar bara en dag denhär veckan, passar på nu när jag ändå har möjlighet att välja för sedan jobbar jag nästan hela oktober så då är det skönt att hinna lite hästar innan det drar igång för då får de stå tillbaka lite. 
Jag och Pärlan i lördags. Leriga & blöta men redo för att tävla. 

Kommentera här: